Logo Gminnego Portalu Mieszkańca

Zgłoszenie problemu

Kto powinien dodać zgłoszenie?

Zgłoszenie może dodać każdy mieszkaniec.

Co musisz przygotować?

Zgłoszenie musi zawierać miejsce wystapienia nieprawidłowości, opis a także nieobligatoryjnie dokumentacje fotogaficzną.

Co musisz zrobić?

Zgłoś problem za pomocą dedykowanego formularza w zakładce Zgłoś problem.

Kiedy wypełnić formularz?

Niezwołocznie po zauważeniu nieprawidłowości.

Ile i jak zapłacisz?

Zgłoszenie nieprawidłowości nie wiąże się z dodatkową opłatą.

Ile będziesz czekać?

Zgłoszenia rozpatrywane są niezwołocznie. Urząd zastrzega jednak możliwość przeprowadzenia w koniecznym zakresie postępowania wyjaśniającego.

Kto realizuje Twoją sprawę?

Właściwy wydział urzędu lub jego jednostka podległa.

Gdzie można załatwić tę sprawę?

Urząd Gminy Rutki

ul. 11 Listopada 7, 18-312 Rutki

tel.: 48 86 276 31 61
e-mail: sekretariat@gminarutki.pl
www: https://gminarutki.pl/

Powrót na początek strony