Wniosek o wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Organ właściwy do realizacji usługi
Właściwy organ administracji publicznej np. Wójt, Burmistrz, Prezydent Miasta
Kogo dotyczy
Każdy ubiegających się o wydanie wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Podstawy prawne
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2022 r. poz. 2142 ze zm.)
- Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977)
Wymagane dokumenty
- Wypełniony wniosek o wydanie wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
- Potwierdzenie wniesienia opłaty
Czas realizacji
Do 14 dni
Opłaty
Opłata skarbowa za wydanie wypisu:
- 30 zł - do 5 str.
- 50 zł - pow. 5 str.
Tryb odwoławczy
Nie określono
Rezultat realizacji usługi
Wydanie wypisu
Etapy realizacji usługi
- Wypełnienie wniosku
- Weryfikacja wniosku
- Udzielenie odpowiedzi
Poziom uwierzytelniania
- Podpis kwalifikowany
- Profil zaufany
Usługa wymaga zalogowania
TAK
Gdzie można załatwić tę sprawę?
Urząd Gminy Rutki
ul. 11 Listopada 7, 18-312 Rutki
tel.: 48 86 276 31 61
e-mail: sekretariat@gminarutki.pl
www: https://gminarutki.pl/